neao

Ordbajs, precis som förr.

Publicerad 2011-10-17 19:32:14 i Reflektioner,

Idag tänkte jag lägga ut ett riktigt härligt och inte minst inspirerande blogginlägg med fina bilder som skulle ge både mig och er en mantal spark i rumpan. Det fanns dock ett problem med denna teori.

När jag startat upp Svempa - min dator heter så - stod han och tuggade en cirka fem minuter medan han letade efter mitt mobila modem. Hokus pokus och hux flux så blev skärmen blå och Svempa vägrade att starta på ytterligare fem minuter. Va fan? Jag var otrolig rädd att slutet hade kommit, att Svempa efter fem års trogen tjänst hade lagt av och att alla mina dokument var för alltid borta. 

Fast så var det inte. Thank God! Och jag ska snart ta tag i bloggen igen, men det känns inte som att det händer något av intresse för tillfället. 

Ett år sedan med den splitternya bebisen och soon to be my new jacket. Sen dess har jag fått längre hår, skaffat ett telezoomobjektiv (jag har lärt mig hitta fokus), men jag använder fortfarande samma jacka. 

Jag vill 
  • Ta körkort
  • Tjäna massa pengar
  • Hitta en rolig och givande utbildning
  • Börja träna ordentligt igen
Men KOLLA! Det finns ju en jävla massa ämnen att blogga om! Så nu är det bara att sätta fart då. Right? RIGHT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela