neao

Gul bil!

Publicerad 2012-04-13 10:49:20 i Vardag,

Om en vecka åker vi till Kina! Hur sjukt är inte det? Jag har vetat om det länge och "andra halvan av april" har varit så avlägset så länge att nu när det bara är sju dagar kvar börjar det kännas lite tajt om tid. Jag har tänkt att jobba in i det sista (bokstavligt talat, har utbildning på fredag mellan 9-13 och sen direkt till flygplatsen!) och det hade varit fint om deklarationen var klar innan jag åkte, men den har jag inte fått hem(?). Träning och umgänge får man inte heller glömma!

Älska när det blir så där halvbra inlägg, men nu vet ni att jag har massor för mig i alla fall!

Imorgon sa jag få lite kvalitetstid med detta charmtrollet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela