neao

Jag kan ju måla naglarna också.

Publicerad 2012-04-06 16:18:23 i L'amour,


Långfredag betydde förr i tiden att man skulle ta det galet lugnt va? Enligt min familj är det så i alla fall. Eller ja, till viss del. Halva familjen har idag tag/gjort sig förtjänta av tupplurer. Jag har tvättat, städat, jobbat och dansat runt på mitt rum de senaste timmarna och nu borde jag plocka fram telefonen och ringa samtal men jag har hittat en grym spellista (mitt iTunesbibliotek...) och kan inte slita mig från datorn. 

Nej men ärligt talat så har jag fått en hel del viktiga saker gjorde idag och när regnet började dugga mot rutan kändes det litet som ett "det är okej, Linnea, ta en kaffe och slappna av litet". Så, nu slappnar jag av lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela