neao

Powerweekend.

Publicerad 2012-04-01 19:41:05 i Vardag,

Jag jobbar dygnet runt. Med den meningen menar jag inte nu att "åh stackars mig jag jobbar så mycket", tvärt om! Jag tänker hela tiden på potentiella kunder och nya kollegor vilket gör att jag plötsligt träffar massa fantastiska människor som vill umgås med mig och även jobba med mig. Det blir alltid som man tänkt sig. Alltid. Tankens kraft är helt sjuk. Helt. Sjuk.

Igår var det Carrier Conference 2012 på svenska mässan med alla topparna i Sverige och även familjen som tog företaget till norden. Att få sitta och lyssna på alla framgångsrika kvinnor och Heidi (♥) med motivierande och inspirerande tal och tips var precis vad jag behövde, nu fick jag den kraften jag behövde för att ta tag i allt pappersatbete jag hade liggandes här hemma. 

Imorgon startar vi en ny vecka och med den kommer nya mål och utmaningar, nya människor och uppgifter, nya vinster och förluster, och framför allt lycka och kärlek!

YES, nu var jag kanske lite kryptisk, men inte så mycket va...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela