neao

Hejsan Hufvudstaden!

Publicerad 2012-02-06 23:28:31 i Vardag,

Blogg.se-appen har vissa buggar, men det är inget att hänga upp sig på.

Jag har varit i Stockholm i helgen för grymt bra och motiverande utbildning som har gett mig ett och annat att tänka på. Det har jag blandat med fnissande och twittrande till överdosgränsen hemma på soffan hos K. Man borde vara rik så man kan spontanåka på resor lite oftare - tiden har jag ju om man säger så (älska vara egenföretagare), så jag ska lägga på ett kol så jag kan göra fler roliga saker i vardagen.

Tränat BodyPump ikväll och det känns för jäkla bra i både kropp och sinne! Beach 2012, här kommer faktiskt jag.

Men åh så fina bilder det blir med iPhonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela