neao

Man kan inte alltid vara på topp.

Publicerad 2012-02-09 20:24:58 i Vardag,

Idag har jag litet av en nedstämd dag. Och egentligen är det väl mest huvudvärken och tröttheten som genererar minuspoängen för i övrigt har det gått rätt så bra idag med bokningar och påfyllning i mitt lager. Det har varit full rulle de senaste tre veckorna så mitt rum har verkligen fått lida så idag tänkte jag ta tag i det men är bara så satans trött i både kropp och sinne att jag ligger som en soffpotatis framför tv'n istället. Men man får väl ha sådana dagar någon gång ibland va?

Kommentarer

Postat av: niki

Publicerad 2012-02-10 18:23:00

vi skulle ha de dagarna ihop!!

Postat av: neao

Publicerad 2012-02-10 23:15:34

Kom hit då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela