neao

Bra, men inte bäst.

Publicerad 2012-01-05 22:16:43 i Reflektioner,

Jag är väldigt glad att Blogg.se skaffat sig en app men det finns en hel del brister i den.
  1. Man kan inte redigera ett redan publicerat inlägg.
  2. Det är omöjligt att se vilket inlägg läsarna har kommenterat på.
  3. Det går inte att läsa kommenterarerna på inläggen.
  4. Jag kan inte kommentera på inläggen.
Många fel, men inget som egentligen rubbar världsfreden, jag menar det går ju fakiskt att redigera i efterhand så fort man hittar en dator.

Den här bilden är dock oredigerad. Hej hopp vad roligt det är att leka med fokus asså! Det är nog läge att plocka fram kameran igen, jag behöver bara hitta lite nya miljöer och andra motiv än mig själv. Efter det så ska det nog bli lite variation på bilderna snart ska ni se. Fast asså, jag gillar ju att ta kort på mig själv och nu när jag har stativ så är det ännu lättare dessutom! Äh, om ni tittar hit mer än en gång så får ni skylla er själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela