neao

Då står pojkarna på rad.

Publicerad 2012-01-26 15:33:11 i Vardag,

Alla borde jobba med det jag gör, helst med mig också för då får man träffa mig regelbundet en gång i veckan utan att behöva boka date först. Det är väldigt givande och belönande att jobba med MK, men framför allt så är det riktigt jävla roligt!

Nu för tiden har jag en klass varje kväll och det får väldigt gärna bli en vana, jag träffar så mycket nya människor och jag utvecklas (om möjligt, ännu mera) på det sociala planet. Fråga min mamma om ni inte tror mig.

Det enda som jag i nuläget kan tycka saknas mig är träningen, så att börja träna BodyPump på måndagskvällar ska bli nästa punkt på "vardagsgöralistan". Jag älskar att hitta på egna ord.

För övrigt så satt jag med min bror och letade gamla matteprov som skulle ge honom en liten hint om vart han är på väg när jag snubblade över ett fy-fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela