neao

Framtidsplaner

Publicerad 2012-01-16 15:29:49 i Vardag,

Jag har bestämt mig, jag vet vad jag vill! Eller ja, på en punkt i alla fall. Man kanske kan säga att det gäller två viktiga punkter i livets gång och det handlar om utbildning och arbete.

Nu har jag kört på ordentligt med mitt företag och det har gått upp och ner när jag har varit ojämn i mitt engagemang. Konstigt eller hur? Och vad gäller utbildning så vet jag bara att jag vill läsa någon rolig kurs för att träffa nya människor (och kanske potentiella kollegor). Så mitt fokus kommer nu ligga på MK och mitt företag, jag vill växa och utvecklas och till och med utbilda andra konsulter!

Sagt och gjort, nu är det bestämt! Dags att lägga i en högre växel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela