neao

Handpeeling och bakiskräm.

Publicerad 2012-01-17 23:44:50 i Vardag,

En riktigt mysig kväll har jag haft som börjades med en herrklass här hemma hos mig och avslutades med halva gänget plus te och mackor.


Bilden är från Polhems nollning 2011.


Det är väldigt skönt att känna sig så uppskattad som jag gjort idag. Fått många härliga sms och på jobben går det strålande bra! Trots att jag har bestämt mig för DIQ nu och vet att det inte kommer bli några lediga stunder på länge känner jag att det inte gör någonting, för jag rör mig framåt. Jag har satt ett mål och jag vet precis hur jag ska ta mig dit. Sen att jag kan känna ett sug för ett glas vin nu på fredagkväll gör ingeting, för jag har ingen klass fören på lördag vid 18. I'm safe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela