neao

Nej men det var väl roligt, väldigt roligt faktiskt!

Publicerad 2012-01-09 23:04:24 i Vardag,

Nu har jag halvjobbat litet till och från i tre timmars tid, det är det som är både det fina och farliga med att vara egenföretagare. Diciplin. Jobba på det du. 

Hur som helst så har jag faktiskt fått gjort en hel del, inte lika mycket som igår - meh! Jag jobbade ju igår också! - men jag har i alla fall fått ordning på en del siffror, jag har summerat veckan som gått och jag har gjort en inventering över alla mina inköp det senaste inkomståret. Och tro det eller ej men jag fick till och med en liten försäljning via telefonapparaten, trevligt, trevligt!

Och för att det ska vara lite färg på bloggen så slänger vi in en helt random bild jag hittade i en mapp. Det blir... Denna:
Eh, ja. Mums. Hej.

Men hallå, hur gärna vill man inte ha sommar och skrapsår på knäna nu då? Jag kommenterar följande enbart för framtida tillbakablickar, för jag skiter i det egentligen, men det har snöat idag. Det första ordentliga snön i Göteborg kom alltså till jorden (höhö) den 9 januari 2012. Score. För ett år sedan gick jag runt i läderjacka i Bryssel och bara levde livet. Det kanske blir Bryssel till hösten igen? 

Hur som helst, det var inte det jag skulle skriva om. Nu när jag varit så duktig med jobbet så förtjänar jag att sätta mig och pilla med bloggdesignen, men idéerna går segt och nu är klockan mycket. Vi får väl se vad det blir av me't.

Ja just ja, rubriken - det är mycket trevligt att se att så många av er har hittat tillbaka och jag kan gladeligen berätta för er att läsarstatistiken går stadigt uppåt. Roligt som sagt!

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2012-01-10 15:04:45

SNYGG header! och bloggdesignen är amazing den med :D

Postat av: neao

Publicerad 2012-01-10 21:09:20

Thank you! Jag tänkte låta designen gå mer åt "less is more" än något "titta vad jag kan göra"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela