neao

Och jag rotar i väskan efter nått.

Publicerad 2012-01-13 17:58:39 i Vardag,

Jag bloggar alltså mest om mat och träning? Bra skit.

Tro mig, det finns annat jag vill blogga om, tankar jag tänker, saker som händer och människor jag träffar. Jag vill skriva om det, försöka sätta ord på tankarna men det går inte för jag "får inte". Man ska vara politiskt korrekt och ledsen och ta hänsyn i detta lilla landet lagom och "så kan man inte säga", men när får man vara självisk och säga vad man tycker utan att såra vänner eller trampa folk på tårna?

Jag vill skriva det som händer mig men om jag gör det känns det som ett rop på uppmärksamhet även om det inte alls är det jag är ute efter, för jag vill ju inte att det ska uppmärksammas alls men jag måste få lov att känna och fundera? Reflektera och resonera? Jag behöver någon att prata med, men vem?

Fattar ni nu att jag tog en bloggpause? Hur roligt är det att läsa sådant här babbel liksom? Jag kanske bara ska skita i folks tår och att man måste vara PK. Jag skriver vad jag vill.

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-01-13 20:28:10

Tror verkligen att de bloggar som kommer längst är de som skriver det de vill skriva. Man måste kanske inte berätta allt eller säga för mycket namn, men ens egna liv får man ju lämna ut så mycket man känner för det.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-13 20:33:07

va? vad har hänt? :o

Postat av: neao

Publicerad 2012-01-14 12:28:57

Jag tror du har rätt Olivia, det känns ju som att det borde gå hand i hand. Jag kanske bryr mig för mycket om vad andras ska tänka och tycka?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela