neao

The Bitch is back.

Publicerad 2012-01-05 18:28:49 i Vardag,

Jag: "Kommer hem om några timmar! Hej då!"
Jag syftade på två eller tre timmar senare. Så blev det inte.

Sju (!) timmar senare sitter jag på spårvagnen på väg hem, men det är inte mitt fel att det tog sådan tid. Nathalie bara vägrade låta mig gå hem! Vem Nathalie är? Shara och Christers bebis som fyller 2 veckor idag. Hon har utvecklat en grym övertalningsförmåga: sova, skratta, skrika. Imponerande faktiskt.

Det var en galet mysig dag med den lilla familjen, fick mig även en titt på produktnyheterna för januari som är härlig ny make up för både läppar och ögon, det är ett galet bra jobb jag har alltså!

Återigen då: ledsen för twitterfasonerna, men ni vet att ni gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela