neao

Fake it 'til you make it.

Publicerad 2012-01-10 22:02:32 i Vardag,

Eftermiddagens träningspass kom galet oplanerat. Jag hade tänkt träna Yoga på sats ikväll 19:30 men när jag traskade hem från jobbet så ringde Billy som jobbar på Kungsgatan för att prata lite. Okej, inte riktigt så var det, men nästan... Hur som helst så berättade han för mig att yogapasset var fullbokat och undrade om jag ville boka in mig på något annat istället och det var så jag hamnade på DanceAerobics klockan 17:00. Stress. 

En hel timmas dansande och skuttande utan minsta besvär ifrån astman och jag mår som en kung. Jag älskar verkligen att träna och det känns så fantastisk bra att vara igång igen! Nu när jag kan boka träningspass i telefonen så råkade jag även boka in mig på BodyPump på fredag direkt efter jobbet. Jag återkommer ifall jag överlever. 

Vi kan ju gå runt och låtsas att jag nu efter två träningspass är hel i ryggen och astman är borta, men om vi ska vara lite realistiska så är ju detta bara början. Jag tror dock att det är som så att ifall man går omkring och tänker "helvete vad lång väg jag har kvar" så kommer man aldrig stanna upp och inse hur långt man redan har gått. Tänk på det du! Och den teorin går även att tillämpa på andra livsviktiga saker man går igenom och upplever.

Kommentarer

Postat av: CJ

Publicerad 2012-03-12 23:14:16

SVAR: Åh men tack, klart du får! :) Kram och ha en skön kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela