neao

Apropå målsättning...

Publicerad 2012-06-29 11:01:30 i Träning,

Pappa kom fram till mig igår, scrollade lite i iPhonen och säger sedan: Titta här.



Då har han alltså anmält och betalat för mig så att jag ska springa Midnattsloppet i Göteborg den 25/8. Hur jag känner inför detta? Jag är HUR TAGGAD SOM HELST! Utmaningen är så fruktansvärt antagen och jag kan knappt sitta still! Det bästa? Att få säga det till Sebastian på SATS. Jag vet att jag borde ha svarat "jag kommer träna upp konditionen och blir starkare i ryggen, utöka mitt självförtroende och blaha blaha", mitt problem är att jag ofta gör saker för ANDRAS skull även om det hjälper mig. Har svårt att ta tag i mina problem för mig själv. Så att få berätta detta för Sebastian och få en halvseriös utskällning om hur mycket jag slarvar med min rehab är PRECIS vad jag behöver för att faktiskt sätta fart och FÅ SKITEN FIXAD!

TAGGA LÖPTRÄNING!

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-06-29 11:12:48

vacker header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

Postat av: neao

Publicerad 2012-06-29 14:54:23

SV: tack så mycket William! Roligt med närbilder tycker jag :) Det ska jag ta mig en titt på...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela