neao

Kreativiteten flödar.

Publicerad 2012-06-26 21:37:56 i Kreativitet,

Jag och min kära mor var för cirka en vecka sedan ute i Bollebygd och gjöt i betong. Och jag kan utan tvekan säga att det var något av det roligaste jag har gjort (på den kreativa sidan) på väldigt länge! Det blev en del fat och dekorationer till trädgården för mammas del och en hel del tavlor, ljusstakar och skålar för min del. Dessa kommer garanterat följa med mig när jag flyttar - eftersom de är så lätta...
betong* betonghjärta *hjärta ljusstake
Och de är inte bara snygga! Tappar jag dem i golvet, ja då är det garanterat golvet som går sönder och inte betongbiten. Lite som på den gamla goda tiden när man hade Nokia 3310 som lätt kunde ta sig igenom vilket material som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela