neao

En helg som alla andra.

Publicerad 2012-03-18 22:30:36 i Vardag,

Lördag betydde jobb och hockey, tyvärr så gick det ju inte överdrivet bra för Frölunda och det verkar inte bli något mer jobb för mig denna säsongen. Väldigt synd, jag får separationsångest för småsaker så att jag inte har hunnit byta telefonnummer med nissarna jag jobbar med ger mig lite ledsen känsla i ögat.

Min maratonlöpare, vi som springer snabbast med varandra, power-partner! Sist hon var hemma hos mig blev det väldigt starkt. Alltså, verkligen väldigt starkt! Vi kom fram till att det säkert var för att vi inte hade någon grädde i. Vi hade rätt. Det blev grymt smarrigt denna gången!
Kaffe Karlsson, kaffedrink, coffee
Anledningen till att vi firade oss en lördagkväll (trots Frölundas förlust) var att vi förtjänade en kvälls avslappning tillsammans och morgonen efter (idag) var vi iväg på utbildning i Ängelholm. Nu blir ni inspirerade!

Kvällen tillbringade jag på gymmet där jag körde ett Budypumppass hos Kim och efter det stretchningen som Sebastian har gett mig. Det gör ont. Fast jag kan ju passa på att erkänna att det känns riktigt bra att jag faktiskt har tagit tag i att fixa i ordning min rygg nu (ungefär 5 år senare än vad som behövdes, but still), bättre sent än aldrig! Så nu är jag ganska öm i ryggen för att den håller på att mjuka upp sig och bli rörligare, men det är värt smärtan för jag känner redan nu att det gör skillnad. Imorgon ska jag även ringa en osteopat som ska ta reda på vad som VERKLIGEN pågår i min rygg. Och jag har dessutom tre tränare på SATS Kungsgatan som kollar så att jag sköter mig och inte tränar sönder något (mer).

Jag gillar ändå att vara omtyckt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela