neao

Jag har hittat tillbaka till min älskling.

Publicerad 2012-03-14 22:58:49 i L'amour,

Det är underbart roligt att leka med kameran nu när man har stativ och avtryckare. Jag tycker fortfarande att det är roligare att fota annat/andra, men jag har inte så många modeller som vill ställa upp så än så länge får jag offra mig. 

För övrigt kan jag ju ta och informera er om att jag funderat på att klippa av mig håret men efter denna bilden så har jag nog ändrat mig, det är ju ganska fint som det är. Och inte nog med det, jag har fått tillbaka min mittbena igen! Bryssel-Linnea är tillbaka. Bryssel-Linnea utan bekymmer, Bryssel-Linnea som är lycklig och självständing som få. Jag tackar ödmjukast för din tid och är samtidigt glad att den är över. Jag är jag, och nu har jag längre ingen aning om vem du är. Trots det hoppas jag från botten av mitt hjärta att du får ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela