neao

Nu står pojkarna på rad.

Publicerad 2012-03-13 23:23:48 i Vardag,

Jag har ett ilandsproblem. Eller nej, jag har ganska många ilandsproblem om man ska räkna upp dem (men det ska vi inte för det är egentligen ingen som bryr sig). Klockan är nu relativt mycket så jag borde gå och lägga mig men jag har smink i halva ansiktet (allt för förra inlägget) och jag är riktigt hungrig. Då kommer alltså min förmåga att prioritera åter prövas till bristningsgränsen. 

Åh! Jag hittade choklad - problemet löst! 

Och nu tänkte jag fortsätta blogginlägget med något lite för personligt, innan jag insåg att jag inte skriver direkt till min Hanna utan ALLA andra människor kan faktiskt också läsa detta. Bra Linnea, smart där! Det blir ett mail till henne istället. 

Wow vilket tråkigt, kasst blogginlägg. Jag ber om ursäkt från botten av mitt skrivande hjärta - som ändå inte får skrivet vad det vill - och hoppas att ni har överseende med mig.

Kommentarer

Postat av: Annie Lyn

Publicerad 2012-03-13 23:48:22

gillar din header, snacka om "klackarna i taket" åh så fyndig jag e! :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-14 06:18:53

Jag gillar ditt blogginlägg. Tell me whats up darling!

Postat av: neao

Publicerad 2012-03-14 22:27:55

HAHA! Annie Lyn du är ju för underbar!

Hanna, jag ska skriva mail till dig nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela