neao

Observera: Sarkasm.

Publicerad 2012-03-22 10:48:53 i Reflektioner,

Och detta ständiga problem med yttrandefrihet. Jo men det är väl fint att du får säga och tycka vad du vill så länge du inte trycker ned någon annans åsikt, men hur går det ihop när man så fort man öppnar munnen trampar någon på tårna? Moment 22 om något.

Jag lovar, det är inte så att jag har för avsikt att göra dig förbannad, jag är helt enkelt bara dålig på att förklara när jag är sarkastisk och när man borde svälja ner mig med en nypa (näve?) salt. Och okej, jag ska jobba på min ödmjukhet, men som sagt så får man ju säga och tycka vad man vill i detta landet.

Och återigen måste jag påpeka att detta inlägg inte är riktat till någon specifik person, utan jag behövde bara få lätta hjärtat lite och reflektera.

Facebook är inte som Twitter.
Jag älskar Twitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela