neao

Oj, här släpps det hemligstämplad information!

Publicerad 2012-03-20 22:26:57 i Vardag,

Jag vill börja med att säga att jag mår riktigt bra. Riktigt satans bra faktiskt. Och det härliga är att det är helt och hållet min egen förtjänst! 

Så vad är det nu jag pratar om då? Jo, det är allt ifrån träning till jobb och träffa nya människor blandat med personlig utveckling. Vad gäller träningen så har jag nu besämt mig för att dra ned på BodyPumpen för att först ta hand om min rygg. Jag har fått bokat en tid hos en osteopat den 3/4 och fram tills det blir det endast lugn träning och stretch. Det är inte riktigt lika roligt som BodyPump, men jag får väl lära mig att prioritera... 

Vad gäller den sociala biten så träffar jag väldigt mycket nya människor genom mina jobb och nu även träningen. Det är roligt och omväxlande med lite nya ansikten som jag hoppas kommer stanna kvar i mitt liv, för det är ju oftast en ömsesidig grej. Det skulle vara hemskt jobbigt om man blir stalker igen liksom. En sådan humor hon har!

Utöver det kan jag ju spåra ur lite och tanklöst säga att jag tror det bor fjärilar i magen på mig för första gången på ett bra tag. Frågan är vem de fladdrar för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela