neao

Snyggare än vad han själv tror.

Publicerad 2012-03-12 22:55:46 i Kreativitet,

Att komma hem från jobbet och mötas av sin bror som ropar "KOLLA VAD JAG GJORT!" kan ibland vara något oroväckande, men idag blev jag mycket glatt överraskad.


En enkel vit tröja som han sprayat med svart färg. Avis.

"Hur lätt som helst! Jag bara tejpade och sprayade! Det blev lite fläckar här och var men jag tycker det blev rätt coolt." Jo, det blev ju det, och inte bara det, ränderna sitter endast på framsidan så tröjan är helt vit baktill. Hade verkligen velat att det var min egna idé men jag får väl nöja mig med att vara stolt över honom. Han har alltså en kreativ sida. Plus att han är brun? Om det finns några 15åriga tjejer därute så kan jag säga er att han är ett riktigt kap!

Kommentarer

Postat av: niki

Publicerad 2012-03-12 23:50:31

VARFÖR ÄR INTE JAG 15 ÅR???

Postat av: neao

Publicerad 2012-03-13 08:52:24

Jag trodde du föredrog äldre killar?

Postat av: Clara

Publicerad 2012-03-16 18:39:48

Åh, den sortens kreativitet förväntar man sig inte från de flesta killar! kult! :D

Postat av: neao

Publicerad 2012-03-18 22:11:03

Jodå, han är riktigt duktig han!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela