neao

Reminiscing.

Publicerad 2012-05-29 10:35:08 i Reflektioner,

Ibland kan det vara riktigt roligt och givande att göra en tillbakablick. (Oftast gör man ju det när man har andra viktiga saker som man borde göra så klart.) Så idag har jag scrollat och läst mig genom de senaste sex månaderna och insett hur mycket jag har utvecklats under den tiden. Många vänner har blivit lite suddiga i kanterna och många av oss har börjat gå skilda vägar för att utmana oss själva och ta reda på vilka vi egentligen är. Detta startade väl redan efter studenten när man gjorde valet: vem VILL jag träffa idag. Tyvärr hörde man inte av sig till många, men de hörde inte heller av sig tillbaka. 

Det bästa med att växa upp är just detta: man får själv bestämma vilka man ska umgås med och nu har jag hittat en hel hög med härliga människor som uppskattar mig för den jag är och den jag har blivit. Jag har fått mer skin på näsan och vågar verkligen stå för vad jag tycker - även de gånger som jag säger konstiga saker. Jag har stolt hållning och trivs med mina jobb och mitt liv. Jag älskar att hjälpa andra, litet som en superhjälte. Bitch please, I am Iron Man. 


Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2012-06-02 11:32:26

Du är en superhjälte ja! :) blev så lycklig över att äntligen ha fått säga till dig hur inspirerande du faktiskt är! Tihihi

Postat av: neao

Publicerad 2012-06-03 23:03:12

Vad fin du är, tack vännen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela