neao

När blev det november egentligen?

Publicerad 2012-11-08 20:45:14 i Jobb, Roligt, Vardag,

Chefen är bortrest hela denna veckan och nu när torsdagen äntligen tagit slut har jag bara hälften av timmarna kvar. Imorgon kommer det att bli minst 13 timmar på jobbet då det är fredag och många kommer att dricka öl. Och vanligvis gör det absolut inget att man behöver jobba så mycket men på lördag ska jag åka upp till Örebro klockan 03:00 så det skulle vara skönt att i alla fall komma hem innan jag måste bege mig.
 
Idag har jag suttit och ringt upp kunder för att se ifall de behöver påfyllning och några pengar in till kassan blev det så det var väl värda minuter som spenderades i telefonen. 

Nu tror jag det är dags för en film och sedan tidigt i sängen så jag förtidskompenserar för sömnen jag inte kommer att få imorgon. Woho! Positivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela