neao

Skyfall

Publicerad 2012-11-05 17:31:00 i Kreativitet, L'amour, Tips, Träning, Vardag,

Ett telefonsamtal från förr i tiden ledde till ett impulsbesök på bio igår vid 21:30 och efter dryga två timmars tittande på Daniel Craig gjorde så att man plötsligt fick lust och vilja till att träna upp sig litet...

Nu vet jag ju hur det är att bli kramad av sådana armar (hehe) och hej vad trevligt det är att ta och titta på. Och uppenbarligen är jag inte den enda som har den referensen. Det var inte bara tjejkompisen till vänster om mig som stönade, nej då, utan hon stönade nästan lika mycket som den okända killen sittandes till höger om mig. Självdistans, I love it!

För övrigt en väldigt bra film med mer humor än de tidigare Bond-filmerna och många fina referenser till gamla filmer med bilar, namn och soundtrack. Helt klart värt pengarna man spenderade och sömntimmarna man missade!
 
Okej, här kommer en till bild på Daniel Craig, eftersom att ni alla vill se på honom. 
Hahaha, jag tappar nästan orden och blir generad. Tur att han inte tittar in i kameran... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela