neao

Stjärnevent i Örebro 10-11 november.

Publicerad 2012-11-11 20:54:48 i DESIGN BY, Dagens, Fest, Fotat, Jobb, Kreativitet, L'amour, Roligt, Vardag,

Efter en fantastiskt första utbildningsdag svidade vi om under tema rosa och laddade inför fest! Och det är riktigt fascinerande att 100 kvinnor kan umågs och skratta så mycket tillsammans utan en droppe alkohol!
Jisses vad roligt vi har tillsammans du och jag! Utbildning, jobb eller vardag så är du utan tvekan den som får veta allt först. Det heter power partner av en anledning!


Tillbaka på hotellrummet fick vi lite tid till att reflektera över dagen och vilka utmaningar vi ska gå på. Vi ringde våra andra kärlekar och fick några timmars sömn innan det var dags för dag två!
Red's right on track!

Hittade en bild på mig själv ifrån i somras när jag och A-K hade kvalificerats oss till en mycket exklusiv utbildning med våran National Sales Director. Vadå, ser ni den inte? Bakom mig där jag står och ler?

DÄR! Jag blev hur som helst mäkta glad när jag såg det, att en bild där jag är med på är med på en av roll up'sen... Det finns en anledning till att man går på alla utmaningar och utbildningar som erbjuds: Jag vill framåt!
En av mina absoluta idoler, en jordnära och varm person som även hon kommer ifrån Göteborg. Jag kan varken förklara eller själv förstå hur himla bra utbildning det var ifrån Arean's topp-directors idag, så imorgon ska jag sitta med mina anteckningar och läsa igenom, stryka under och förstora det absolut viktigaste! Har man prioriteringarna rätt och målet klart är det en barnlek!
Bling-bling. Något av en liten morot för vad jag kan förtjäna åt mig själv i mars månad... Fokus, fokus, fokus. (Det är armband, så de syns verkligen när man har dem på sig!)
Vägen hem var lugn och stilla med en vacker solnedgång, enda tills vi mötte detta:
Kul. Fin omkörning av dig. På E20. Nej, litet obehagligt var det faktiskt.
 
Så bortsett ifrån en lite nervös A-K när detta hände har det varit en helt underbar helg och jag känner att batterierna är laddade till max! Just do it, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela