neao

Tolv liter läsk och en miljon saker att göra.

Publicerad 2012-11-04 14:03:30 i Fotat, Jobb, Kreativitet, Roligt, Vardag,

Detta kommer att bli en helt fantastiskt dag, I am telling you! För att sammanfatta lite kort vad som har hänt de senaste dagarna så är jag själv väldigt litet huvudperson (för att det enda jag har gjort är att jobba, så inga nyheter där). Min älskade bror S har haft filmkväll här hemma och jag var smart nog att hålla mig borta när de 14 nyblivna ettorna på Polhemsgymnasiet invaderade min våning här i huset.
    Efter snabb utfrågning av S fick jag veta att de hade haft väldigt roligt, ingen hade tittat på filmen och han svor högt och heligt att ingen hade varit inne på mitt rum. Han hade hotat med att ifall någon gick in hit så skulle de sumpa alla sina chanser att någonsin få bli nollare på Polhem för "hon har kontakter överallt". Jag gillar honom.
Något som verkligen gladde mig var mängden Coca Cola som blev över för nu har jag något som verkligen kan hålla mig igång under dagen när jag uträttar min lista. Den har två sidor, listan, en som är jobbrelaterad (hejsan, eget företag) och en som är hushåll/något-roligt-att-bryta-av-med-så-jag-orkar-hela-dagen. Och lyckligtvis är blogga och fotografera med på listan flera gånger - konstigt, vet inte hur det gick till. Men oj vad roligt det var att få leka lite med telezoomobjektivet igen. 

Vi hörs senare, och hoppas att ni är lika produktiva som jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela