neao

Äntligen onsdag!

Publicerad 2012-10-17 15:57:00 i Fotat, Jobb, Roligt,

Som jag har längtat och sett fram emot detta! Äntligen är jag frisk nog att åka till Sweden Fashion House och ha utbildning med mina systerkollegor. På planeringen står make up och frågestund så jag hoppas på att få några tips på alternativa klasser - ska bli kul att se vad jag får ut av kvällen!

Idag har jag dessutom blivit fotograferad för att vara Polhemsgymnasiets ansikte utåt i Lindholmens broschyr "titta vad snygg du kan bli om du väljer Polhems som din gymnasieskola". Okej, den kanske inte heter så men något i den stilen... Hur som helst så var det väldigt roligt (och ganska kallt) att bli fotograferad med reflexskärm, stativ, ett flippat objektiv och en sjuk trevlig snubbe. Han har sagt att han ska skicka över några bilder när broschyren har blivit producerad - gratis! Och jag fick dessutom betalt. Lite euforisk för tillfället! Så nu tänker jag plocka fram min egna kamera och gå lite bananas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela