neao

Business Time

Publicerad 2013-12-14 07:14:00 i Jobb, Kreativitet, L'amour, Roligt,

För tre veckor sedan var jag och några systerkollegor uppe i Örebro för att fira våra framgångar under det senaste kvartalet. När vi anledde insåg vi att jag är den enda konsulten i Qvist area som genomgår en DIQ - Director in Qualification, en kvalificeringsperiod för att bli Sales Director. 
Och på grund av detta så hade jag en namnskylt och rosett på min stol och jag ska inte förneka det - jag kände mig ganska "vippad". Denna känsla kunde inte annat än förstärkas när jag sedan fick en gåva av NSD Lena Qvist som jag nu alltid har stående framför min skylt när jag jobbar. 
Det är en liten symbol men det har gjort det enklare för mig att bestämma när jag är på jobbet och när jag är ledig. Är ljuset tänt och skylten framme, då är det Business Time. När jag sedan jobbat färdigt är det bara att fälla ned skylten och plötsligt är det istället Adventure Time!
 
Idag ska vi upp till Örebro igen men det blir inte samma gäng denna gången för nu handlar det endast om makeup. Två av mina fantastiska kollegor J och S har kvalificerat sig och vi åker upp tillsammans som ett väldigt starkt team, S fyller dagen till ära år och är superladdad inför att spendera den på sitt första stora event som Mary Kay konsult.
 
Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela