neao

Diplomeringskurs i makeup - check!

Publicerad 2013-12-16 12:04:54 i Jobb, Roligt, Vardag,

En heldag med makeup och motiverande ord i Örebro på Slottet var precis vad jag behövde. Vi jobbade med många färger och fotoade före och efter så klart. Nu blev det ju bilder med mobilkameran så kvalitén är inte den bästa men här får ni en titt på hur roligt jag har det på mitt jobb! 
Visst blev det fint? Vill du lära dig litet mer om trender och tips, hur man bör lägga sin makeup så att den passar ansiktsformen, och vilka färger du bör använda? Maila mig på [email protected] - självklart är det helt kostnadsfritt!
 
Vi brukar alltid få olika utmaningar på dessa större event det fick vi så klart även denna gången. Före- och efterbilder på på tio personer (och då ska jag använda systemkameran, jag lovar!) innan den sista januari. Jag valde dock att korta ned deadlinen om man säger så: Mitt mål är att genomföra tio stycken personliga makeupkonsultationer innan julafton, vill du hjälpa mig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela