neao

Jag skyller inte ifrån mig, jag förklarar.

Publicerad 2013-01-06 06:32:00 i Fotat, Mat, Vardag,

Jag vet att det har varit riktigt dåligt med bloggnade på senaste tiden men det finns en helt otroligt bra förklaring för det hela.

Så... Ni minns att Pojken stolt spatserade runt med informationen att han inte hade spytt under hela 2012? Ja, det var ju väldigt dumt sagt. It allways comes back to bite you in the ass. 
 
Nyårsdagen var supermysig med tv-spel, pizza och helt utan bakfylla faktiskt - otroligt skönt! Eller ja, vi klarade oss utan bakfylla. F-Emil däremot, han som sov i badkaret och tog sig hem utan skor... Han mådde inte jättebra. Han är en väldigt fin kille och min pojkväns pojkvän (och envis) så han fick följa med oss hem.
 
Så vi tog hand om honom med vetskapen om att what goes around comes around och att han självklart skulle ha gjort samma för oss. Och ja, tyvärr fick han göra det redan dagen efter då jag och André blev magsjuka under natten. Vi låg båda två helt utslaga i cirka två dygn och hade inte klarat oss om det inte vore för underbara F-Emil som köpte mat till oss och fyllde på våra vattenglas. 
 
Karma gives and karma takes. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela