neao

Photobomb lvl: New years eve.

Publicerad 2013-01-06 00:08:00 i Dagens, Fest, Fotat, Kreativitet, L'amour, Roligt, Saker som sägs, Tips, Träning, Vardag,

Wow ett sådant firande det var! Bilderna talar verkligen för sig själva så bara sitt ner och njut. Titta gärna länge, det finns väldigt många fina detaljer i bakgrunden. 

Förrätt à la Emil och Martin. Helt sjukt gott med grym blandning av lime och chili.

Huvudrätt: Sås.

Efterrätt: "'Pannacoute' with passionfruit!"

Värdinnan Isabelle.

Jag och Han.

Martin.

Rikard

Värden, Hampus.

Linus och männen i kavaj.

Lycklig. Jag är så fantastiskt lycklig. 2012 var ett väldigt bra år. Det började med att vara mitt år och nu är det vi, och vårat 2013. Tolvslaget kom, puss och kram, "Gott nytt år!", (Han: "VOMIT FREE THE WHOLE 2012!",) och sedan dansade vi. OJ - vad vi dansade!
Så otroligt mycket kärlek och så otroligt många bilder det togs (många vilka aldrig kommer att komma ut på nätet, men det finns en chans att de skrivs ut och skickas till vänners hem), och det som är så roligt med att säga "Jag har systemkamera, lägger den här!" är att man kan utgå ifrån att den plockas upp och används flitigt av alla! Ska erkänna att det var få av bilderna jag tog själv. 

Lyckligast av alla är jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela