neao

What a day!

Publicerad 2013-01-10 19:58:18 i Fotat, Jobb, Reflektioner, Roligt, Vardag,

Idag har jag varit otroligt duktig! Och vet ni vad? Jag tycker att ni kan ta en minut - ni behöver inte mer - och tänka tillbaka på vad Du har gjort bra idag. Gör det nu.
 
Kommit på något? Jo, kom igen!
 
Jag ska inte tvinga er, men ni får gärna kommentera och säga vad ni har gjort bra. Haha, jag känner mig som en dagisfrök... FÖRLÅT! - förskolelärare. Hur som helst är det viktigt att man ger sig själv beröm och cred när man gör något bra, det är lätt att glömma av ibland.
Jag ska inte belasta er med hela min lista över saker jag har gjort idag, för det mesta är hemligt! Det jag kan säga är att det går bra. Det går bra och det går framåt. 

Nu ska jag äta middag. Bye bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela