neao

Pirater, vikingar och annat fint folk.

Publicerad 2013-06-30 21:02:00 i Dagens, Jobb, Mat, Reflektioner, Roligt, Tips, Vardag,

Ursäkta min frånvaro från bloggvärlden. Förklaringen är enkel: Jag jobbar som ett djur, träffar vänner och bekanta och håller på att byta rum med min bror. 
 
Denna helgen har jag spenderat med L ute på Marstrand där jag jobbar uppe på Carlstens fästning. Ett sjukt roligt jobb med charmiga kollegor och härliga utstyrslar: i fredags var jag vikingafru! Tyvärr har jag inga bilder på det - jag var sjukt fin i min långa kjol, flätor i håret och "krigsbyten" i form av hals- och armband - så jag ska försöka få till några sjysta bilder vid nästa tillfälle. Jag ska tillbaka redan nu på tisdag och då är det en två-rätters-lunch och då är det mindre maskerad och mera klass så då är man klädd så här:
Fin kvalitét på den bilden ja... 

Nu har jag fått resultatet från tenetan men jag har (självklart) glömt av min kod så är ännu inte säker på resultatet. Och jo, jag sparade lappen men den ligger ju någonstans i någon låda som står någonstans ouppackad så där har jag ytterligare ett projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela