neao

Spring och hämta kaffe!

Publicerad 2013-06-02 15:56:00 i Roligt, Träning, Vardag,

Bokstavligt talat. Jag fick ett sms i från Posten där det stod att jag hade kaffekapslar att hämta ut. "Nej men oue sau träivligt!" Förstod ni att det var på skånska? Så jag tänkte slå två flugor i en smäll och snörade på mig pjucksen, startade Runkeeper och tog den långa vägen till Mariaplan.
Så det blev inte 5 km på 37 minuter utan 4,5 ungefär. Plus att jag sedan gick hem igen. Det är en väldigt bra app måste jag säga! Dagens tips på den faktiskt. Hur som helst! På söndag blir det 6 km på 45 min. JUST DO IT!
 
På kvällen hade vi en speciell vindrickarkväll i omgångar. Tanken var att gruppen från högstadiet (vi kallas så) skulle träffas för att J precis har kommit hem ifrån Bali, S ska flytta till USA på söndag och jag och H är bara kvar i Göteborg och rullar i våra bekväma spår. MEN så blev det ju inte, jag och J träffades först i en timma och mös och uppdaterade oss, sedan dök S upp - sen som vanligt fast inte så sen - och berättar att hon måste gå tidigare (hon har träffat en pojk!) och H var på en studentmottagning som hon hade svårt att få med sig föräldrarna hem ifrån. För att summera det kan man säga att jag och J nu har alla detaljer om varandras senaste uppdateringar då fick berätta dem tre gånger om. Distributed learning på den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela