neao

Luring!

Publicerad 2013-05-27 10:09:00 i Dagens, Fotat, Jobb, Roligt, Vardag,

Change of plans everybody! Igår utlovade jag en "halva-ansiktet-make-up" men twitter berättade för mig att finast N är på väg till GBG från STHLM så då släpper jag alla planer dirr för att åka in till stan. Vi ska mysa, fotografera och dricka kaffe. Träffade henne sist när jag åkte upp till STHLM i början av april så det kommer att bli kalasbamsekram när vi möts på centralen 11:23. Fast hon vet inte att jag kommer stå där när hon anländer! 
Dagens Mary Kay-makeup:
Luminous liquid foundation,
Mineral powder foundation,
Ögonskugga Espresso för att fylla i ögonbrynen,
Ögonskuggor Espresso, Hazelnut och Sweet Cream,
Ögonskugga Coal för att ge litet sotad effekt,
Love Lash mascara - två lager på övre fransraden,
Liquid black eyeliner,
Mineral cheek color Sunny Spice,
True Dimensions Lipstick Wild About Pink
 
Nöjd med dagens make up och det tog cirka 7 minuter att lägga och väldigt enkelt att applicera, kontakta mig om ni vill prova produkterna! Helt gratis så klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela