neao

Matty McKibben

Publicerad 2013-05-18 22:49:26 i Reflektioner, Roligt, Tips,

Ni vet hur det kan vara. Man sitter hemma och njuter av ett glas rött och får för sig för att titta på någon mysig TV-serie. För min del blev det Awkward ikväll, och till er som nu har missat detta är det som vilken tonårsserie som helst. High School, självmordsförsök, huvudpersonen Jenna Hamilton är i kär i den mest populära och snyggaste killen på hela skolan - Matty McKibben - och det är drama fram och tillbaka. I rollerna har vi bland andra Ashely Rickards och Beau Mirchoff. Så nu när jag är inne på säsong tre (jag har vettiga saker för mig också, men hallå, man måste la få lite egentid ibland också?) så har jag insett att Matty är en helvetes jävla bra pojkvän, mer än så tänker jag inte säga utan jag tycker att ni kan ta er en titt själva. Hej. Kom. Åh så fin. Eh, och då menar jag ta en titt på serien, inte bara på Beau...
Vad tjejig jag blev nu. Småkär i en kändis. Avgå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela