neao

Ogräs, Göteborgsvarvet och allmänt välbefinnande.

Publicerad 2013-05-18 18:51:34 i Fotat, Kreativitet, Roligt, Träning, Vardag,

Som jag skrev i natt när jag var på väg hem från jobbet så var det en hel del saker som inte blev gjorda i den prioriteringsordning jag hade önskat. Idag mår jag riktigt bra: Jag spenderade ungefär två timmar i rabatten för att plocka ogräs och var även noga med att smörja in mig med SPF 30! Det känns i huden att den är full av D-vitamin och att solskyddsfaktor var en väldigt bra idé, hur många av er använder solkräm?
Pappa sprang Göteborgsvarvet idag och vi bor väldigt nära startområdet så det står bilar parkerade överällt och gatorna luktar svett. Jag måste dock erkänna att jag blev galet sugen på att springa själv när jag tittade på några av löparna i Slottsskogen. Midnattsloppet 24 augusti 2013 here I come! Skall ta mig ned till källaren och gräva fram träningscykeln. Luktar det utmaning? Hemma eller på SATS: Konditionsträning minst två gånger i veckan! YEAH, kör på nu för fan! Hjälp. Nu fick jag en klump i magen, men det är bra! Målsättning skall kännas så: pirrigt och samtidigt uppnåeligt!
 
Och eftersom att jag har jobbat så SJUKT bra so far maj månad så insåg jag att det var dags för en belöning. Nya "jobbskor"! Snacka om att jag älskar mitt jobb, mitt företag och mitt livssätt! I Love My Mary Kay!
Väldigt nöjd med detta impulsköp! Jag stod väldigt länge och argumenterade fram och tillbaka men insåg att jag inte hade några matta klackar med platå och stadig klack. Förhandling. Det är roligt att analysera sig själv nu när man faktiskt har lite mer erfarenhet, tack så mycket Psykologiska Instutitionen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela