neao

Jag gillar verkligen Skype.

Publicerad 2010-12-02 13:26:01 i Vardag,

Den elfte november fick jag en halvarg kommentar på bloggen ifrån T:

Efter å ha läst de hör är jag inte längre lika förvånad över hur läkemedelsföljsamheten kan vara 40%.. men fortfarande lika upprörd, så sluta med slarvet! Nu!

Och sedan dess har jag tagit medicinen varje morgon och kväll ända tiss igårkväll (jag insåg det nu på morgonen), så jag har blivit duktigare! Insåg att det är lättare att komma ihåg det när den står på spiselkransen istället för undangömd i badrumsskåpet, men det är självklart ingen ursäkt och egentligen borde den ligga i handväskan..

Nu har jag kört ett välbehövligt yogapass och ätit carbonara utan ärtor, det som står på väntlistan är all disk och undanplockning på mitt rum. Just det! Jag måste göra franskaläxan tills i morgon också!

Någon som vill ta en öl ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela